2 Maj

Jag är väl lite ledsen för en sån dålig uppdatering, men iaf dagarna rullar på och jag hinner inte alltid med! Just nu sitter jag i skolan och latar mig framför datorn, medans mina klasskompisar plågas med att springa i skogen på idrotten! Insåg idag att jag har galet MYCKET att göra dessa veckor som är kvar innan det blir vecka 21, har rätt mycket att göra klart och fixa. Dessutom väntas det flera nationella prov i veckorna som kommer, vilket påminner mig om att jag måste ringa barnmorskan idag, för att byta tid på onsdag och förhoppningsvis få någon annan dag denna vecka. Måste även ändra näst nästa veckas besök för även då har jag nationella prov, inte så jätte kul att behöva ändra! Men jag måste, får inte missa proven, eftersom jag inte vet om jag får göra proven nån gång annan dag!
Annars så rullar dagarna på som vanligt i mitt liv, dagarna går och dessto fortare kommer jag närmre förlossningen, så det känns skönt! Idag är det bara 71 dagar kvar, alltså 70 dagar kvar imorn! Så skönt, längtar riktigt mycket just nu.

Hur är det med er annars då? Rullar livet på som vanligt, något spännande som hänt?


Det känns verkligen som om jag har en tråkig blogg just nu, men det får vara så ett tag! Jag orkar inte riktigt bry mig just nu, jag har andra saker att ta hand om för tillfället, tex läxor och lite privata saker! Så just nu får ni lida lite grann, men ni överlever nog :). Ska försöka uppdatera så fort jag hinner och orkar, men jag sover eller pluggar för det mesta just nu!

Men nu ska jag gå och fika lite innan sista lektion, för att sedan möta min kära mamma :).
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback