Känner mig som en ner klubbad bäver!

Har suttit och läst min bok nu i ungefär två timmar, riktigt bra bok och svår att släppa taget om! Men nu känner jag att jag behöver en paus ifrån den, dock för att jag känner mig som en ner klubbad bäver! Skulle nog behöva vila en timme eller två, men då får jag så himla svårt att sova på kvällen, och eftersom jag ska till skolan imorn vill jag inte äventyra med mitt natt sömn, som redan är riktigt dålig!

Måste bara berätta att i fredags så va jag och mina föräldrar på möte med min skola, kändes som om jag gick på min dödsbädd. Men det fick förvårdnads värt bra iaf, jag ska börja på anpassat schema, pga att jag kom in sent på hösten. Så jag får anpassat schema fram till sommarlovet och får då möjligheten att sluta lite tidigare, de dagarna jag verkligen inte orkar gå till 16! Dock lär ju det inte bli så ofta eftersom jag tycker det är fruktansvärt tråkigt att åka tidigare än min kompisar. Vi får se hur det blir helt enkelt, vi tar att jag får anpassat schema först och främst =).

Nu ska jag fortsätta läsa ut min bok, kan berätta vad den handlar om sen (ni lär inte bli chockade)!

Kram!



Längtar som sjutton till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback