Godmorgon!

Tjenare, som ni ser har jag fixat lite med bloggen och försökt få den som jag vill, dock fattar jag inte hur jag ändrar min inläggs text till större och byter färg på den, så det är lite smått irriterande, men annars är jag nöjd! Anledningen till att jag byter blogg sida är för att nattstad.se inte alls fungerar som jag vill. Jag kan inte fixa och tricka med den och det är väldigt tråkigt! Men nu är jag helt nöjd med bloggen, men kommer väl om en vecka igen och ska göra om den, typiskt mig haha!

Just nu orkar jag inte bry mig mera, får väl se hur länge jag står ut med blogg.se!
Hoppas det räcker med att byta sida nu, men jag är dock aldrig nöjd!

Vad ska ni annars göra idag då? Det är söndag och solen skiner (iaf här), jag funderar på att ta en härlig promenad. Men inser att jag måste fixa rummet först, för i fredags va jag nämligen och köpte ett babygum och en babysitter ifrån blocket och när vi va där frågade hon vad jag skulle få och hon själv hade en son, så jag fick en hel ikea kasse med bebiskläder som va för små för henne son, eller jag köpte det =). Så jag har lite att rensa och fixa så det får plats i hans lådor, han lär inte behöva nya kläder först i Januari nästa år! Min prins har mer kläder än mig, men det är bra eftersom det lär gå åt en hel del, när han ska kräkas, bajsa och kissa på sig ;).
Annars ska jag sätta mig och plugga lite matte tror jag och läsa ut en bok som heter " som jag vill vara"
en riktigt bra bok det =)

Men först och främst ska jag gå ner och äta lite frukost, jag är vrålhungrig och pojken min är missnöjd :).

Bloggar när jag har tid!


Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback