Dålig uppdatering!

Ni får ursäkta den dåliga uppdatering, som ni får lida med. Men jag har fullt upp i skolan eller så är det hemma, idag är jag egentligen ledig ifrån skolan. Men pallade mig hit ändå för att fixa lite rester och sånt som jag inte hunnit göra riktigt, men jag är klar för dagen och väntar endast på Mattias just nu =). Ska följa med han till hans elevhem en stund för att fördriva tiden. Annars rullar allting på som vanligt, skolan är i fullgång och jag vill mest bara sova. Har även börjat få sammandragningar så det heter duga! Riktigt obehagligt om jag ska vara ärlig, men det är lugnt.

Har glömt att berätta att jag var på sjukhuset förra onsdagen.
Jag va tvungen att åka in efter att det hade kommit lite blod och det smärtade i sidan av magen. Dock hittade de inga fel på varken mig eller lilla bebisen, som tur va =). Dock såg läkaren på ultraljud att min moderkaka ligger fel, så jag måste på kontroll när jag är i vecka 32 för att se att den har flyttat på sig, annars får vi helt enkelt se hur det blir. Hoppas att allting ordnar sig, så det inte blir något allvarligt =).

Imorn är det torsdag, vilket betyder att det är ÄNTLIGEN dags för att gå till barnmorskan igen, va där för inte så länge sen. Men imorn ska vi börja mäta mage och sånt, så det ska bli spännande. Skönt nog är jag ledig imorn också, pga olika anledningar (tar det ikväll), så det blir bara att åka till barnmorskan imorn, så jag får sovmorgon, ritkigt skönt!! =)

Idag går jag även in i vecka 26, det är riktigt skönt att tiden går så fort, det är inte långt var tills jag är i vecka 30 =). Men just nu går hela familjen och väntar på min syster ska födda! Hon hade beräknad förlossning i söndags, men lilla flickan vill inte komma ut =). Men hon kommer nog snart förhoppningsvis, men nu ska jag försöka få tag i Mattias och sen dra ifrån skolan =)

Hörs sen ikväll igen, Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback