lustig känsla...

Har en extrem lustig känsla i hela kroppen, är tokigt pigg och plutten vill inte vara still därinne. Men det är någon annan känsla som jag har i kroppen, är det full måne ikväll? Kanske värkarna håller på att sätta igång? Vattnet kanske är på g? :). Åh det är nånting som kommer ske inom snar framtid och jag känner det på mig. Men iaf är jätte pigg och vet inte riktigt hur jag ska få mig själv trött, men har tvn på, så ska väl glo på den ett tag så blir jag nog trött :). Önskar bara att lille man därinne ville ligga still också, men han kanske lugnar sig snart :).

Annars så sitter jag här i sängen och drömmer mig bort till fina höst dagar, då man kan ha tajta jeans, snygg top till som inte får en att se ut som en kossa :). Åh jag längtar tills magen är borta, även fast jag kommer sakna den. Den har varit en bra inbygg hylla nu sista månaderna, men ska bli skönt att bli av med den :).

Men nu ska jag stänga ner dum burken och försöka få någon sömn :)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback