Stolt!

Godmorgon bloggen, lilleman sover helt underbart i sin vagn efter att ha ätit, så jag passar på att blogga nu när jag har chansen :).

Som rubriken lyder är jag otroligt stolt, lilleman vaknade vid halv 4 imorse och kom på att en skrikfest skulle vara lite roligt :). Så jag knallade ner till vardagsrummet för att inte väcka mamma och pappa, och jag är otroligt stolt över mig själv. Jag tog det lugnt och tappade faktiskt inte tålamodet och efter en halvtimme sov lilleman igen, och jag slapp faktiskt väcka mamma för hjälp, vilket känns otroligt bra :). Även nu på morgonen har han varit lite halv gnällig, men jag fixade det!! :). Idag ska mamma till läkaren och vi följer med som sällskap, nu när Loke mår lite bättre i magen känns det onödigt att bara sitta hemma. Annars vet jag inte riktigt vad vi ska göra idag, fika kanske lite grann. Vi får se vad dagen bjuder på, men nu ska jag vila isoffan medans lilleman sover :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback