God kväll

Nu sitter jag här igen medans lilleman ligger och sover, ha klämt i mig lite mat så jag också är lycklig :). Jag och syster min for till "centrum" för jag var tvungen att införskaffa en liten låda till lilleman blöjor och salvor, så jag ska strax fixa det :). Sen ska jag ta kväll och bara slappa i soffan med familjen, antar att lilleman lär vakna snart :).

Jag har egentligen inget vettigt att skriva mer idag, kan sätta att jag har insett hur jäkla dyrt det är att ha barn!! Blöjor är svindyra och ersättningen ska vi väl inte ens prata om, man blir ju pank bara av att kolla på barn artiklar i affären! Men gud som jag älskar att slösa pengar på min lilla plutt, så snart måste jag fara till ikea för att införskaffa några lådor till honom, så jag kan få ner hans lego jag har fått av storesyster :), sen måste jag införskaffa en snuttetrasa till honom som han kan ha i vagnen. Det är tur att det förhoppningsvis snart blir en tripp till GKS (ullared), när mamma går på sin andra semester för sommaren, vilket betyder att pengarna måste sparas eftersom jag måste ha råd med det och även min tatuering!:)

Idag blir även plutten 3 hela veckor, helt otroligt.. Jag är så stolt mamma till honom :), min lilla plutt växer han också, härligt! :).

Nu ska jag ta kväll, ska prata med mamma lite grann angående dop :). Har planer för att döpa lilleman i oktober, härligt med ett höst/"vinter" dop, mycket som ska planeras tills dess.

Men ni får ha en toppen kväll, puss och godnatt :)


Kommentarer
E - 16 år och blivande mamma säger:

Visst tar du ut föräldrapenning med? HUr många dagar tar du ut för i veckan och vad får du ut då ungefär? Sitter och försöker planera min nu liksom! :)

2011-07-29 | 22:13:34
Bloggadress: http://justababy.blogg.se/
Jennie säger:

Ungefär hur mycket kostar blöjor/månad? =)

2011-07-30 | 11:55:47
Bloggadress: http://porkiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback