Dålig humör!

Godkväll, idag har det varit en dag med full rulle. Sen nu på kvällen så skulle vi ha kört lite film mys, men syrran gjorde mig på dålig humör när hon tycker vi ska trängas i en soffa för att hennes hund så få ligga i andra soffan! Hallå ursäkta missförstod hon att Cindy är en hund och ingen människa, kan bli riktigt arg av sånt! Jag älskar djur, men det är inte meningen att de ska ta över hemmet. Det räcker att hon tuggar sönder saker här hemma, när man lämnar henne ensam!


Men men dagen har spenderas med att fixa och trixa här hemma, har julpyntat lite extra och så :). Sen har jag fixat i mitt rum, har tagit lite bilder som jag tänkte kasta in sen så fort jag har laddat över de och fixat de :). Ska även visa bilderna från tidigare i vecka när mamma och jag julpyntade. Kan inte riktigt förstå att det är 3:e december idag och att imorn är det andra advent :). Tiden springer iväg och om mindre än 21 dagar är det julafton, helt otroligt. Men jag börjar tappa hoppet om att vi kommer få en vit jul i år, men det kanske kommer sakta men säkert! :)
Men har inte mycket mer att skriva först jag har fixat bilderna, så jag ska hämta ett glas cola och sen fixa bilderna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback