Söndag

Godmorgon, jag är ledsen för att jag bara försvann där igår på morgonen. Men gårdagen va fullspäckade med saker, vi spenderade hela dagen i stallet. Tror vi kom hem vid 3, halv 4 :), vi fixade med hagarna och höll på riktigt duktiga va vi igår :). Även denna morgonen va vi i stallet och tog ut hästarna, riktigt mysigt att vara där.
igår kväll så hände det väl inte så mycket, tog det lugnt och bara njöt av kvällen med familjen + systerdöttrarna :).
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska väl ta det lugnt och försöka bli frisk tills imorn. Vill inte vara sjuk längre, så förjävligt tråkigt!
Men jag sitter på mammas dator just nu, pga att jag inte har internet på Mattias dator än (bror är inte vaken). 
Jag bloggar senare, när jag orkar det :). Lovar att slänga in lite magbilder som jag tog igår, men nu ska jag vila.

Ha en bra söndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback