Lunch dags

Nu har jag städat undan lite grann här hemma och har även solat magen lite grann ute :), va riktigt skönt faktiskt, men vågar inte ligga så länge eftersom jag är rädd för färg förändringar på huden. Nu är det väl dags för att ge barnen lite "luch/mellanmål", fattar aldrig varför det blir så himla sent. Men de kliver upp så sent om dagarna och frukosten blir även då sen, så de är ju inte hungrig för på eftermiddagen. Men det gör inte speciellt mycket här hemma, eftersom middagen blir lite senare här än den är hemma hos de :)

Efter lunch blir det att "stor" städa lite grann, ska damsuga av och kanske skura golvet eller om jag väntar med det tills på söndag :). Annars händer det väl inte så mycket här hemma under dagen, mamma slutar snart och sen blir det väl mys med familjen. Dock önskade jag att Mattias vore här, men han kommer väl hem på måndag om jag har tur! :).
Men nu måste jag servera lunch till barnen, och sedan städa lite :)


Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback