Dag 14 – Min första kyss

Åh min första kyss, haha ja ni det är något som jag måste tänka på lite grann under en stund! Men ett kort, men bra ;).

Min allra första kyss va när jag va ungefär 11 år tror jag, men det var mest ett vad som jag hade gått med på. Det va nämligen så att jag va nere hos min morbor och hans familj på sommaren med min storebror. Samtidigt som vi va där kom min morbrors frus bror med sina barn, en av barnen va hans son som va 23, tror han hete Andreas om jag kommer ihåg rätt. Men vi gjorde ett vad efter några dagar, först fix skulle jag svara i hans mobil när han va på puben med min morbror. Men sen på kvällen började han bli full, dock så tog hans sprit slut. Så vi gjorde ett val, om jag fixade något att dricka åt honom så skulle jag få en kyss av honom. Så sagt och gjort så fixade jag något till honom, kommer inte ihåg vad. Men jag gjorde det vi slog vad om och jag fick min kyss!

Men om denna kyss inte räknas, så var det något år senare när jag träffade min första pojkvän. Han va ett år äldre än mig och vi va tillsammans 5 månader innan vi gjorde slut. Jag va tolv år när jag träffade honom och han var då 13 år. Vår första kyss kommer jag inte direkt ihåg, det blev många efter 5 månader. Men det va väl första eller andra gången vi träffades, tror det va andra gången. För första gången vi träffades så spydde utför tågspåret, pga att jag var JÄTTE nervös ;).

Men det va nog det jag kommer ihåg, hoppas ni är nöjda med svaret :)

Kommentarer
Linda säger:

vem var din första pojkvän?:)

2011-08-11 | 12:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback