BORING!

Shit vad det är tråkigt att vara hemma om dagarna, det finns verkligen ingenting att göra här hemma. Pojken min sparkar som en galning och min stackars mage får lida med sparkarna, de är hårda och gör verkligen ont när han får in en karate spark!
Jag vet inte hur jag ska klara av att vara hemma när lillgrabben kommer, kommer ruttnar. Men självklart, lär man ju ha fullt upp då, så det är nog skönare :).

Eftersom jag är ledig idag, har jag planer på att göra denna dag till ta-hand-om-mig-själv-dagen :), kan vara riktigt skönt att bara fokusera på mig för en gång skull, så jag ska duscha och fixa mig fin idag. Har längtat av att få göra det, men känns som om jag aldrig hinner det :).

Men nu börjar mitt tv program, hör senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback