Städerskan

Prutt bajskorv, kommer inte på en bra början på inlägget.. Men iallafall skitsamma! 
Det har varit lite glest med inlägg idag, inte ett enda på hela dagen.. Men min ursäkt är att jag har varit husmor/städerska/mamma/flickvän på en och samma gång, hur jag får det att fungerar ska jag nån gång skriva en instruktionsbok om ;).. Men som sagt har verkligen storstädat hela dagen idag, allting ifrån att vattnat blommarna till att skura toaletten här hemma, fullt upp helt enkelt.. 
 
Sen vid tre tiden ramlade Omar in innanför dörren här hemma, vi gick ut med Loke så han fick gå lite grann, konstigt nog slutade det med att jag fick bära på honom konstigt det där.. Sen så när vi kom in fick Loke mellis, vi lekte lite och syrran tittade förbi en snabbis.. Loke fick middag strax efter de hade åkt hem och efter att ha kastat tallriken i golvet och fick mitt tålamod att flyga ur kroppen på 5 sekunder blev det läggdags för honom vid halv sju redan, inget dög så jag orkade inte bråka med han. 
Nu på kvällen har jag pillat på en ny design, vad tycks? :) Jag är nöjd iallfall och det är huvudsaken, dock vill jag ha texten åt vänster men skiten vill inte leka längre och jag orkar inte bråka med det, så får fixa det imorgon istället, jag har en kille bredvid mig som gnäller efter sex så jag får väl ställa upp... NOT jag ska fan sova helt slut efter dagens städning :)
 
 
Godnatt hörni, hoppas ni haft en bra tisdag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback