Min kära sambo är lika med min mamma...

Just nu sitter jag mitt i alla Lokes leksaker samtidigt som jag försöker få ihop ett inlägg, det går sådär om jag ska vara ärlig. Låten "flytta på dig" spelar ur högtalarna här hemma och Loke rocka loss eftersom det är en av hans favorit låt, söta unge :).. 
Annars så har jag glott på olika hemsidor efter fästen som man kan hänga väskor på, sen har jag kikat in hos Zara och insett att Lokes garderob behövs fyllas på... Nu önskar jag att jag kunde skriva att min sambo skriker att "den behöver den inte alls", men istället är det min mor som skriker de orden åt mig, vilket allting mycket tråkigare.. Men vi låsas en stund att min mamma inte säger de orden så kan jag meddela att jag har hittat min wanties från Zara, åh gud så fina kläder de hade där och jag bara måste handla där till Loke :)
 
 
Så underbart fina kläder och jag är totalt över kär, jag måste visa min "sambo" mamma dit och låta henne alla dessa underbaringar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback