Hej hösten

Godmorgon, gud så hemsk dålig jag är på att blogga om dagarna. Men jag har ju trots allt en liten bloggpaus eller rättare sagt jag bloggar-när-jag-vill-paus, det är rätt skönt att inte känna någon press på sig :). 
 
Annars kan vi ju säga hej till hösten, blåsten och det eviga regnet. Usch är inte alls sugen på en kall vinter just nu, så kallt och jävligt.. Vill nog inte ens veta hur det kommer bli att åka nånstans med Loke i vinter när det snöar, åh vi låter den dagen vara oskriven än så länge.. Dagarna rullar på här hemma, det fungerar rätt bra att vara sambo med Omar även fast jag ibland önskar att få tillbaka min säng för mig själv en stund. Det är inte så lätt att dela säng med Omar OCH Loke, båda två är ju helt otroligt grymma på att ta mycket plats i sängen.. Men det går rätt bra, så fort Lokes tänder har spruckit upp så ska jag börja bråka med att få honom att sova i sin säng igen.. Men nog snackat om det, inget intressant ändå! :)
 
Jag skulle ju ha uppdaterat fredags och även igår, men det blev aldrig av liksom. I fredags så städade vi hela dagen, tvättade massor och frostade av frysen åt mamma. Sen på eftermiddagen så drog vi till märsta centrum och köpte fredagsmys sådär lite spontant och det blev en rätt lyckad fredag.. 
4 bilder från i fredags..
 
Igår va det lördag och även gårdagen va en lyckad dag, jag och Omar blev barnledig och tillsammans åkte vi och fixade Omars telefon, sen så åkte vi till Kista centrum, gick runt där och kollade i olika affärer, tävlade om något från samsung. Senare på kvälen blev det middag mys och därefter gick vi på bio första gången tillsammans och det va super mysigt. Vi såg snabba cash 2, den va bra men får nog bara 8 tummar upp av 10, det va mycket att hålla reda på och man måste verkligen hänga med i filmen från början annars så går det åt helvete :). 
4 bilder från igår..
Idag är det söndag och det innebär slapp dag för vår del, ska städa rummet och fixa här hemma, sen så ska jag duscha och fixa mig själv. Imorgon är det måndag och då är det skolan som gäller för Omar's del och jag ska på möte med min skola så jag kan dra igång mitt pluggande.. Hur jäkla taggad som helst och eftersom Omar nu bor hos oss så kan han hjälpa mig himla mycket och sen ska han nog få ta Loke varje torsdag (de torsdagarna han kan) så jag kan gå på en timmes lektion varje torsdag för om jag inte minns fel så är det medicin-lektion på torsdagar :).
Här hemma blir det nog frukost snart och sen ska jag fråga ifall syrran har lust att skjutsa ner mig till Märsta centrum, behöver handla hem krokar och sen ett eller två block till som jag kommer behöva till skolan när jag börjar plugga nu! 
 
Men nu ska jag gosa i sängen innan det är dags att kliva upp och göra frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback