en helt vanlig söndag såhär i september

Som vanligt är uppdateringen kass och jag har inte en riktig ork till att bry mig speciellt, det finns inget speciellt att berätta just nu flyter dagarna på som vanligt. Igår va vi bara hemma och tog det lugnt, jag va dock hos friöser igår och klippte av mig håret, så nu ser jag mer ut som en karl, haha nej skoja bara :). 
Annars igår så städade jag och Loke rummet, sen tog vi det bara lugnt.. Skulle kolla på film igår men somnade istället.. 
 
Idag har vi dock inte gjort så mycket, vi tog en promenad i skogen imorse med syster,systerdotter, hunden och mamma. Nu har iallafall Omar ramlade innanför dörren med Felicia, just nu får hon lunch av Omar, sen så ska jag väl plocka lite grann i rummet, hänga ner lite saker i källaren, tvätta sufletten på vagnen och annars  ska vi väl leka med barnen :).
Annars så ska Loke få bada innan han går och lägger sig, ungen blev ju fly förbannad när han hörde vattnet, men inte fick bada.. 
 
Men aja har inget vettigt att skriva längre, fy va tråkig jag är just nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback