14 månder

Tänk att det har gått 14 månader sen Loke kom till världen, tiden går så otroligt fort hela tiden och han lär sig nya saker för varje dag som går. Han har blivit så stor min grabb som är så otroligt busig om dagarna, att mitt liv gått en total vändning där i oktober 2010 gör mig absolut ingenting längre. Jag har fått världens finaste gåva och jag är så otroligt glad för det :). 
Jag fick en ängel med ett humör till duga, men jag älskar min pojke mer än livet. 
Men förutom det så är det himla kul att gå till BVC för att få se skillnaden på längde och viktenm nu va det ett tag sen vi va där sist. Men jag hittade mitt gula kort efter att ha letat ÖVERALLT, så nu har jag samlat alla bvc-besök och oj som han har växt min grabb :)
 
Det har varit många besök på dessa 14 månaderna och på torsdag väntas det ännu ett BVC besök som vi ser fram emot, sist vi va där va den 12/7, vilket är 2 månader exakt.. Så om jag gissar rätt så ligger han nog nåstans på över 12 kg och ca 82-83 cm på längden :).. Men det får vi se imorgon, spännande!
 
Hur mycket har era barn växt? Hur gammal va ert barn när barnet dubblade sin födelsevikt? Loke dubblade inte sin vikt först han va 4 månder :)

Kommentarer
Sara säger:

Roligt med lite förändringar i bloggen! :D

2012-09-12 | 15:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback