Söndag och dålig sömn

Godmorgon! 
 
Nu ska vet se hur många kommentarer jag kan få för mina två inlägg sen innan, att jag är sämsta mamman. Men ingen av er vet något hur vårt liv har varit eller hur Lokes pappa har varit, så jag säger kom inte och klaga på mig! 
Men iallafall vilken kväll det va igår, ingen jäkla lung och ro som jag trodde. Chilli vaknade strax efter 8 på kvällen och skrek, Omar försökte vagga henne och hon somnade om.. Men sen vaknade hon igen och då började Loke skrika.. Men han somnade om igen, men Chilli hon låg bara och stirra i taket som en knäppgök. Tillslut fick hon komma upp, hon fick mer välling men nä inte fan ville hon somna för det! Så vid halv tolv gav jag och Omar upp, vi fick och la oss i sängen med henne, tror vi alla tre somnade.. För 01.40 vaknade Loke och ville ha välling och då sov hon, så vi bar (läs Omar bara jag halvsov) över henne till sin säng och tog Loke till oss. Sen vid 05.28 imorse ansåg barnen att de skulle kliva upp, så nu leker de för fulla muggar och jag gäspar samtidigt som Omar trycker i sig godis, allt för att hålla sig vaken liksom! 
 
Idag vet jag inte vad som händer, hoppas på lite bra väder så Loke kan vara ute och leka så jag kan ta lite kort på honom. Kameran hinner ju damma igen på något vecka bara, nu när det är höst och dåligt väder. Annars blir det att ta det lugnt idag, sova lite med Loke på dan efter denna skit sömn inatt.. Så himla trött, men det blir nog bättre snart. Sen ska jag iallafall lägga u vagnen på annons och efter det bara slappa. Sen ska jag funderar på vad jag och Loke ska göra i veckan, mina skolböcker har ju inte kommit ännu så jag kan inte ens plugga och Omar går i skolan hela veckan. Så jag funderar iallafall på att hänga med honom till lidingö på imorgon, han har ju bara tre timmars lektion. Annars i veckan blir det lugnt, måste få tag i Jim och få ta in mina pengar han är skyldig mig sen den 21:a augusti, han är en aning seg på att lämna tillbaka pengar märker jag... 
 
Men nu ska jag försöka vila samtidigt som barnen skriker efter godis, ungar alltså!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback