plugga

Godmorgon! 
Här hemma har vi varit vakan ett tag, men vi fick trots allt sovmorgon till halv 8 imorse och glad va jag för det. Vi har ätit frukost och jag har försökt plugga lite svenska, men det går verkligen inte in i huvudet då Loke skriker, tvn är på och Omar pratar med mig.. Så jag ska plugga ikväll istället  eller när Loke har somnat, Omar ska iväg och träffa Felicia senare idag. Jag har dock valt att inte följa med just idag, trots att jag saknar henne som bara den.. Men det får bli nästa gång, lilla flickan :).. 
 
Så idag tänkte jag och Loke bara mysa, ska bädda rent sängen också efter morgonens olycka. Annars ska vi inte göra så mycket, bara ta det lugnt och vila. Imorgon ska vi iväg och hämta systerdotter Jasmine och då ska vi har både Loke och Chilli med oss, syster skulle hoppa in och jobba. Så det är självklart att man ställer upp, sen har jag och Chilli så bra kontakt efter jag har varit barnvakt till henne. Efter vi har hämtat Jasmine så ska vi handla godis på folkkungagatan inne i stan, de har något slags godisland där. Sen så blir det nog bara att lämna av Chilli hos Amanda och sen hem för middag. Mamma och pappa flyr ju fältet imorgon så det är rätt lugnt här hemma, så det blir film mys och bara äta onyttigt hela helgen =).. 
 
Men nu ska jag kolla vilka filmer vi ska hyra tills helgen, ha en bra torsdag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback