Mys

Fredag kväll och jag är helt slut! Loke sover sen några mintuer tillbaka, vi har dukat fram fredagsmyset och ni väntar vi nyfiket på x-factor som börjar riktigt snart. Efter det blir det film maraton för hela slanten, ska fan lyckas vara vaken längre än 10 ;).. 
 
Idag har det varit en fullspäckad dag, började morgonen med att systerdotter kom hit och hon fick hänga med oss idag när vi skulle hämta Jasmine. Vi fick vänta på 4 BUSSAR pga av otrevliga busschafförer, suriga gubbar och snorungar som sitter ivägen. Ja ni kan skriva upp att jag ska maila SL och klaga, annars ska jag gå till metro och be de skriva om det.. Någon slags ersättning ska jag fan ha av sl, sen ska jag kräva att de tar in bättre bussar med mera vagn platser. Men annars så gick dagen bra, ungarna sköte sig utmärkt. 
Lite bilder från dagen, 
1. Jag tar ut min ilska 2. Loke på tåget 3. En glad Chilli på tåget 4. Min nya vän Bengan har flyttat in =)
 
Bengan är min nya vän till mobilen, mitt nya fina iphone skal alltså :). Men iallafall när vi kom hem så började jag direkt med maten, kastade ihop kyckling med någon woksås som serverades med ris. Loke fick sin hedliga blodpudding, som han älskar. Sen så diskade jag och nattade jag Loke =). Men nu ska jag kolla på x-factor! 
 
 
Ha en bra fredag kväll! :)

Kommentarer
Steffie säger:

Kan du inte vissa bilder där du och Loke bor? Vill så gärna se ditt rum också! :) älskar bloggen föresten ! :D

2012-10-19 | 21:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback