Lördag 6e oktober

OBS, inlägget skulle upp före frukost!
 
 
Godmorgon, vilken kass jävla morgon.. Vaknade med sprängade huvudvärk, jävla migrän som gör så att jag blir spyfärdig och helt skakigs.. Fryser som en stucken gris, så jag har precis tryckt i mig en av mammas tabletter. Längtar tills jag fyller 18 så jag får fixa egna migrän tabletter för det här är meningslöst! Folk påstår att jag ska klara mig på alvedon, haha skämt då måste jag ha typ 7 st alvedon för att ens kunna öppna ögonen.. 
 
Men jaja skit i det nu, jag mår pytt och idag är det lördag, vilken jävla bra tajming NOT. Vad vi ska göra idag vet jag inte ännu, eftersom huvudvärken dödar mig så ska vi nog bara ta det lugnt och vila.. Ska nog vila med Loke under dagen tror jag, Annars så vet jag inte, ska fixa i källaren, mina vagnar börjar ta upp alldeles för mycket plats har jag märkt, så ska packa undan några och kanske lägga ut någon på blocket för försäljning.. 
 
Men nu blir det frukost här hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback