Fart full senaste dagarna!

De senaste dagarna kan man trott att jag har gått och dött eller gått under jorden ifrån blogg, men icke jag lever. Ni blir inte av med mig så lätt, men nu är jag tillbaka efter en helg av mys och efter en måndag på förvaltningsrätten.
I helgen hade vi film maraton och vi proppade i oss godis dagarna, samt hällde vi i oss närmare 6 liter CocaCola ,duktigt jobbat! Men förutom det så åt vi också god mat och sova en del, söndag så städade vi hela huset innan mamma kom hem.. Sen blev det en sen hemgång för Jasmine och vi va inte i skogås först klockan va närmare halv nio på kvällen, så fastande jag och Omar med syster och hennes pappa i värsta samtalet, så vi lämnade inte de först runt halv tio och då va det bara att skynda sig hem till sängen =). 
 
Igår va vi på förvaltningsrätten för rättegång, jag fick vittna och jag har nog aldrig varit så röd och nervös i hela mitt liv. Jag fick ha Loke i knät då jag inte hade någon barnvakt åt honom och han blev missnöjd i mellanåt, men sköte sig ändå utmärkt.. Medans Sarahs advokat borrade in sina ögon i mig och försökte leka allmänt dryg så måste jag säga att jag fixade det ganska bra trots att det va första gången och hade barn i knät :). 
När vi äntligen var klara efter 2,5 timme så tog vi ettan och åkte till Tc hoppade på tåget som mamma skulle ta i karlberg och sen åkte vi hem. Loke fick middag,lekte lite med kusin Chilli och sen va det bara bums i säng. 
 
Idag blir det lugnt här hemma, jag ska ner till märsta strax och handla samt hämta ut mina körkortsböcker som ligger på posten. Sen blir det hem och städa rummet, måste ta upp kartongerna i källaren och packa ner lite skit. Fixa ordning så att det inte finns något Loke kan få tag i, sen blir det att plugga svenska, har några uppgifter som ska göra och ikväll blir det läsa körkort-teorin. Ska även kolla med pappa när vi ska köra igång med att övningsköra igen, är grymt tagga att fixa det innan januari eller i januari. Loke börjar dagis den 14:e så måste fixa körkorts tills dess. 
 
Men nu ska jag klä på mig och sen ska jag åka med pappa :)
Ha en bra tisdag! 
 
 
Loke från igår på förvaltningsrätten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback