En slö dag


Bjuder på fyra bilder från min instagram idag... 1. Min frukost 2. Loke kollar tv 3. nedräkning 4. Tele2 lurar mig på pengar
 
Torsdag börjar lida mot sitt slut och jag känner ut tröttheten börjar komma ikapp mig. Dagen har inte alls varit som planerat utan vi har mest latat oss totalt, Loke sov nog 2 timmar på sin vila och medans han sov så pillade jag ihop en design åt syster min. Sen har vi nog inte gjort speciellt mycket, legat i soffa och latat oss. Loke fick äta middag och sen blev det bad för hans del, och nu sover han i sin säng och förhoppningsvis sover han några timmar iallafall.
Jag själv ska ta fram kläder till mig och Loke för morgondagen, sen blir det att krypa ner i sängen för att få slut på denna dag. 
Systerdotter kommer hit imorgon halv 9 på morgonen, sen blir det mest att dra på oss kläder och äta frukost.. 
 
Ha en bra torsdagkväll, godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback