En sån där dag...

Godkväll!
 
Denna dag har varit sådär lagom äcklig, jag är lagom irriterad och frusterar.. Blogg.se kommer få en långt och argt mail ifrån mig pga att deras SKIT grejer inte fungerar, usch och blä! Annars så har jag bråkat med min son för att han skulle somna i sin egna säng, 50 minuter senare och sen sova han, nu är jag lagom trött själv! 
 
Men absolut det har funnits höjd punkter som varit bra idag..
* Mötet på östermalm gick bra
* Mitt nya H&M kort har kommit
* Jag har fått druckit CocaCola 
 
Sen har vi det negativa
- Äckliga människor på tåget 
- folk ska leka psykologer
- envis unge
- blogg.se suger *** 
 och allmänt dryg tisdag, så nu ska jag skratta åt Gunilla i svenska hollywood fruar som är en aning ful och äcklig..
 
Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback