En härlig familj

Söndag kväll och helgen är slut som vanligt alldeles för fort! Hur kan helgen gå så fort varje gång den dyker upp? Jag föstår inte, men på samma gång så är jag glad att den är över och laddar redan till nästa helg då min äldsta systerdotter kommer hit och myser med oss, mamma och pappa flyr huset nämlign och ännu nöjdare är jag för det. 
Idag har vi inte ens rört oss utanför dörren, utan vi har tagit det lugnt i sängen och till lunch slängde vi ihop några våfflor som även kommer få bli våran frukost imorgon. Vad vi ska göra imorgon är än så länge oskriver, kanske tar en vända till stan eller bara är hemma. 
Annars har Loke somnat för natten och det gick fort efter att ha klämt i sig både barnmat och pizza, jag ska strax hoppa in i duschen och sen blir det filmmys med familjen som vanligt. Härlig söndag om inte annat, jag har en bra härlig familj :)
För övrigt har jag beställt hem tyg, nu när mörket och kylan drar sig in på oss så ska jag och Loke roa oss med att sy sittdynor, bältesmuddar och bygelskydd för inför våren :)
 
Men nu ska jag hoppa in i duschen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback