En dag i höstvädret

 
 

Kommentarer
Sara - 18årig mamma säger:

Du har verkligen en underbart fin pojke!
Har kollat din blogg många gånger, och jag tycker bara om den mer och mer för varje gång! :)

Skönt att det fungerar så bra mellan dig och Omars barns mamma! Inte många med den turen kan jag ju säga!

Ha en bra kväll! :)

2012-10-13 | 21:05:11
Bloggadress: http://sbjerstedt.blogg.se
Karro och King :) säger:

Mysiga höstbilder :)

2012-10-13 | 22:52:11
Bloggadress: http://www.karroochking.se
Sara - 18årig mamma säger:

Ojdå! Vad är det som har hänt? :(
Om nu Omar tar bra hand om sin dotter och vill träffa henne, förstår jag inte varför mamman vill ha ensamvårdnad...
Hemskt när det är så!
Det är ju skillnad med tex Loke då, där pappan inte ville vara med i bilden. Och passade det inte innan ska det fan inte passa nu heller!

Förstår att det är jobbigt! Är inte så bra mellan pappan till mitt barn och mig heller, så vi går till familjerätten och det är tal om rätten, advokater osv... Det är otroligt påfrestande och jobbigt... Så jag förstår hur hemskt detta måste vara för er!
Klart man vill att alla ska komma överens, men går inte det får ju någon vuxen hjälpa en till ett bra beslut. Synd bara att det gått så långt att ni är i rätten...
Men har Omar inget att dölja eller gjort något fel så ska de inte kunna ta barnet ifrån honom. Och även om hon får ensamvårdnad han Omar ändå rätt att träffa sin dotter på bestämde tider som man kan prata med familjerätten om. Och hon kan inte säga nej till det om han sköter sig!

Hoppas det blir till er fördel, tänker på er! Ha det så bra!

2012-10-14 | 13:32:49
Bloggadress: http://sbjerstedt.blogg.se
Sara - 18årig mamma säger:

Ojdå! Vad är det som har hänt? :(
Om nu Omar tar bra hand om sin dotter och vill träffa henne, förstår jag inte varför mamman vill ha ensamvårdnad...
Hemskt när det är så!
Det är ju skillnad med tex Loke då, där pappan inte ville vara med i bilden. Och passade det inte innan ska det fan inte passa nu heller!

Förstår att det är jobbigt! Är inte så bra mellan pappan till mitt barn och mig heller, så vi går till familjerätten och det är tal om rätten, advokater osv... Det är otroligt påfrestande och jobbigt... Så jag förstår hur hemskt detta måste vara för er!
Klart man vill att alla ska komma överens, men går inte det får ju någon vuxen hjälpa en till ett bra beslut. Synd bara att det gått så långt att ni är i rätten...
Men har Omar inget att dölja eller gjort något fel så ska de inte kunna ta barnet ifrån honom. Och även om hon får ensamvårdnad han Omar ändå rätt att träffa sin dotter på bestämde tider som man kan prata med familjerätten om. Och hon kan inte säga nej till det om han sköter sig!

Hoppas det blir till er fördel, tänker på er! Ha det så bra!

(Ny blogg)

2012-10-16 | 12:27:43
Bloggadress: http://mammabjerstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback