Bloggtorka...

Godmorgon folket!
 
Att komma på hur man ska börja ett inlägg är nog det svåraste med att blogga, men antar att det är bara att göra igång.. 
Idag är det återigen en dag hemma tror jag, kanske åker till märsta och möter Omar sen han är iväg på möte just nu.. Så kanske möter han i märsta sen, är grymt sugen på choklad och då kan Loke få passa på att leka i parken i märsta. Annars idag vet jag inte vad som händer, ska försöka komma på ett något vad jag ska göra med Loke kläder för de är fan överallt och ingenstans, sen Omar flyttat in hos oss har min och Lokes garderob för minskat något enormt. Så jag måste verkligen komma på hur jag ska lösa det med Lokes kläder eftersom det är bara intryckt just nu och det går verkligen inte att ha det så.. 
 
Loke ska snart sova lite grann här också eftersom han valde att inte ta sovmorgon idag utan vaknade runt halv 6 imorse, attans unge.. Åh jag vet inte vad jag ska skriva mera, jag har en riktig bloggtorka och jag har noll fantasi just nu.. 
 
Men jag ska ta Loke nu som har bajs i blöjan, så jag måste ta det :).. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback