1 oktober 2012

Godkväll.. 
 
Har ni haft en bra start på veckan och nu månaden? Kan ni förstå att det är 1:a OKTOBER redan, vart tog tiden vägen?! Kändes som om det va precis 8 juli och Loke fyllde ett år.. Herregud tiden springer iväg, men jag har iallafall haft eller ja sådär bra start på nya månaden, som jag skrev imorse så skulle jag ju på mötet med skolan idag. Så jag gör mig klar och åker tid, 11.15 så får jag reda på att hon jag skulle ha möte med kommer inte pga läkarbesök, ursäkta tänkt och informerat mig om detta kanske?! Nej så istället får jag vänta på en annan tjej som skulle komma halv, hon kom inte först kvart i tolv. Sen så roligt att mötet tog 10 minuter.. Så efter det så gick jag och handlade till Loke, pappa va en ängel och plockade upp mig sen eftersom han ändå hade varit i uppsala.. 
Annars idag har vi inte gjort något speciellt, jag sov vila med Loke vid tre-tiden så jag är inte ens trött nu. Lite små drygt eftersom jag vet att Loke kommer vakna kl 5-6 imorgon igen, men Omar sover redan som en lite bebis bredvid mig och han brukar klaga på mig, fy skäms på honom. Men jag förstår honom han ska till skolan imorgon och börjar runt 8.30, så han har behöver sova. 
 
Imorgon ska iallafall jag åk till BVC med Loke måste kolla ifall hon kan avmaska Loke då jag är rädd att han har mask eftersom han inte är speciellt mat sugen och han skiter som en galning, allt mellan 2-5 gånger om DAGEN och det är inte i fast form.. Sen så vill jag veta ifall han har gått ner något i vikt eftersom han inte äter så bra.. Hellre en gång för mycket än för lite till doktorn säger jag bara. Efter det vet jag inte vad vi ska göra, det märks ju liksom. Funderar på att damma av kameran och ta med den så jag kanske kan knäppa lite kort när Loke leker i inomhus "parken" som finns där. 
Jaja slut snacka om det nu, jag ska bli bättre på blogga iallafall från mobilen eftersom appen fungerar och så. 
 
Men nu ska jag krypa ner brevid Omar och sova innan Loke vaknar för natten!
Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback