Svar

Anonym

Varför ska Omar flytta? Ni verkade så lyckliga för ett tag sedan och du älskade honom jätte mycket. Ska ni fortfarande umgås som vänner eller ska ni vänta ett tag? Loke är så söt! Vill du ha fler barn och när isåfall? :) om du skulle bli gravid med Omar skulle du behålla eller göra abort?

 

Svar:

Omar flyttade ut idag, varför är för att vi har gjort slut eller jag lämnade honom. Mesta dels för att det blev för mycket med hans dotter och allting där bland. Det tar på krafterna mer än vad man tror, så detta var det bästa som kunde bli just nu. Klart vi kommer umgås som vänner, Omar har betytt mycket för mig och betyder fortfarande mycket för mig, vilket jag hoppas jag också har gjort för honom.. 

Angående det där med barn så självklart vill jag har fler barn, det vill jag absolut. Men inte just nu och kanske inte på närmare 5 år eller när jag har hittat den där rätta för mig och Loke. Om jag skulle bli gravid med Omar nu så skulle det bli abort, trots att jag älskar barn,bebisar och bebismagen. Anledningen varför jag skulle göra abort är inte för att jag hatar Omar eller nånting sånt. Men jag har en son som inte har någon pappa, jag behöver inte ha två barn som är pappalösa. Även fast jag vet att Omar skulle ta sitt ansvar så skulle jag inte vilja ha det så. 

Jag hoppas att svaren blir bra så, nu ska jag bearbeta allting som har med det här att göra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback