Hej vinterland!

Snön har lagt sig som ett täcke över marken och lite glad över det är jag faktiskt. Hellre en täcke snö än att bråka med mörkret och regnet som bara irriterar en. Idag står iallafall UpplansVäsby centrum på min lista och Loke ska få leka i snön för första gången. Det är dock inte så kallt ut här hemma, så jag vet inte om en overall är så nödvändigt. 
Vad vi mer ska göra idag vet jag inte riktigt, jag ska kräva en fika av sömntutan som ligger bredvid mig ;). Igår så bjöd han på middag och bio i kista centrum, eftersom det blev så sent fick han sov här. 
Så vi ska strax göra frukost här hemma, sen ska vi nog göra oss i ordning för att göra något av den här dagen! :) 
 
Men vi hörs under dagen, ha en bra torsdag! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback