Morsdag

Hej bloggen!

Jag skulle ha uppdatera igår kväll, men va allt för trött och seg efter att ha rensat och fixat över 700 bilder :). Men igår va det morsdag och det va första gången jag fick uppleva den dagen, vilket blev den bästa dagen! Jag och Loke packade ner allting och sen drog vi till Lidingö där vi möte upp Omar och Felicia för att ha picknick på stranden :). Vi handlade lite på Willys och sen tog vi lidingöbanan till någon strand som jag glömt namnet på, haha bra koll ;).. Vi myste hela dan, tog en hel del bilder :). Men jag kan också erkänna att min son är nog den mest elakaste bebisen, haha stackars Felicia lekte med något och självklart ska Loke sno den för henne så hon börjar gråta och då tyckte Loke att han också skulle gråta, så söta båda två! :) Men de fungerade jätte bra med varandra, så himla glad när de får träffas :), vilket värmer mitt mammahjärta! :).
Efter stranden gick vi till en park så barnen fick gunga och även där blev det  en hel del bilder på barnen, sen så stack vi vidare hem till Omar så han fick hämta och lämna lite saker. Efter det tog vi oss till Högdalen där vi lämnade Felicia till Sarah igen, när vi hade lämnat henne och så så drog vi vidare in mot stan. Loke fick äta korv, min hyperaktiva unge ;). Sen så följde Omar snällt med till Märsta för att hålla oss sällskap, så vi slapp åka tåg själva.
Dock vände han i märsta och vi tog bussen hem till oss, va nog inte hemma första kvart i nio och då blev det grillat och för första gången åt vi middag utomhus, Loke sov i sin vagn medans vi åt.
Sen va det typ läggdags för vår del, dock somna inte jag första 2 på natten trots att jag satt själv och bara stirra på en tv utan ljud, tröttsamt!



Idag har vi dock inte gjort ett skvatt vettigt, utan mest lata oss efter att varit ute hela helgen! Jag hade hoppats på sol idag så Loke kunde bada i sin pool och jag kunde sola, men tja bara för det så ska det va dåligt väder! Urk, men istället så sitter jag och gör upp massa planer för att extra knäcka lite och tjäna lite mera pengar! Men det får ni reda på senare och längre fram, åh detta kan bli super bra ;)
Hoppas bara detta fungerar, men vi håller tummarna för det!
Men nu ska jag kolla om Loke vill sova lite middag, Ciao

Bilder får komma i ett annat inlägg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback