Lat dag

Jag och Loke har haft en riktig lat dag idag, jag har dock hunnit pluggat lite under vänderna Loke har sovit under dagen! :) Men det är så jäkla segt med engelskan, trodde verkligen att det skulle gå fortare. Men men ikväll lär jag va klart med allting, annars jävlar säger jag upp mig!! Annars har precis Loke vaknat ifrån sin middagslur, dock blev det inte en lika lång middagslur som igår. Men en timme blev det iallafall och det får räcka, då kanske han inte är så svår flörtat ikväll.

Väntar spänt på att mamma och syrran ska komma hem, ringde de för snart en timeme sen och då va de i köer på essinge leden :). Men iallafall ska strax ner och hämta posten med Loke, rasta hunden, smsa pappa och kolla vart han är, ifall han kan handla lite grann. Sen ska jag bara busa med Loke, eftersom jag har varit helt uppslukad av min studier senaste dagarna! Vill bara bli klar med allting nu, så att jag kan ägna alltid åt Loke igen även på dagarna vi bara är hemma! :).
Men nu ska vi hämta posten, tack och hej!



Min fina prins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback