Ett försök här

Jadu sarah eftersom jag varken har ditt nummer eller din facebook så blir det lite svårt, men jag gör ett försök här då eftersom jag vet att du brukar kolla in här ibland!

men iallafall hej kan vi ta och sluta fred nu?! Detta bråk har på gått i 3 månader snart, det har gått överstyr nu, vad jag än har sagt eller gjort emot dig tar jag tillbaka! Vafan vi hade en sån jävla bra kontakt innan, ska detta förstör allting liksom?! Jag orkar verkligen inte bråka mera, jag är trött på det. Jag tänker inte tjafsa mera, du får va hur bitter du vill på mig och du kan hata mig så mycket du vill!
Men jag tar tillbaka allting jag har sagt till dig, du är en underbar mamma till Felicia och det vet du om! Allting som jag har kläckt ur mig har varit av ren ilska, men nu är det slut med sånt!

jag säger inte att vi ska bli bästa vänner och det ska vara frid och fröjd, men vi kan väl iallafall sluta fred.. Jag erkänn, jag saknar dig som vän! Du är den enda som jag verkligen har gått ihop med som tjejkompis! Så nu är det sagt, jag saknar dig som tjejkompis och jag vill att vi ska kunna prata utan att vilja slita håret av varandra. Komigen 3 månader? Lite överdriver right? Allting började ju faktiskt bara med Kim, i februari!

Aja, nu har jag gjort ett försök och jag kan inte göra mycket mera längre.. Så antingen försöker du lyssna och tro på mig eller så sitter du och är bitter resten av ditt liv! Ditt val, jag har försökt nu och jag hoppas verkligen detta hjälper!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback