De satans tänderna

Återigen börjar de förbannade tänderna att spöka i Lokes mun igen, attans så jobbigt det är! Kan de inte bara sluta nu!? Åh Loke blir inte alls den lyckligaste när det kliar och rycker i tandköttet, igår ville han inte alls sova tydligen. Jag nattade honom som vanligt och la han i säng, sen tog jag mig friheten och stack iväg och träffade en gammal vän till mig. Tydligen precis när jag gick ville inte Loke sova längre, så han somnade inte först jag kom hem och la mig med honom :).
Men som sagt en vän till mig kom hemifrån sin skola uppåt, så han kom och hämtade mig så åkte vi runt lite. Skrattade så mycket att mage värkte när jag kom hem, haha så klockren kille! :)

Idag vet jag inte vad som händer, Omar ville träffas. Men vettefan om jag orkar, har ont i huvudet vilket jag har haft de senaste 3 dagarna. Sen måste jag kolla med pappa om vi ska övningsköra idag, vilket jag hoppas på :).
Sen får vi se vad dag bjuder på, något roligt ska vi nog fixa ihop :)
Imorn blir det iallafall Nacka och träffa en ny mamma, måste bara dubbelkolla :). Sen blir det handling för min del och hämta ut mitt paket ifrån H&M, åh gör mig rik :)

Men nu blir det frukost här hemma för vår del :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback