Bilder från idag!

Äntligen börjar denna dag lida mot ett slut, skönt! Efter inlägget i eftermiddags så blev det inte mycket gjort, utan vi tog det mest lugnt :).

Till middag serverad jag Loke hemma gjorda köttbullar med hemmagjort potatismos, men icke det dög absolut inte för honom! Så jag tänkte då får katten äta upp det, men så fort jag ställde ner skålen till katten så skrek han, haha ego unge ;). Men iallafall jag åt lax, mozzarella och avokado till middag, så Loke fick smaka lax av mig och oj det va minsann smaskens :). Efter middagen gjorde jag mig en choklada lá lchf-diet och nu sitter jag och smaskar i mig en och prata med Omar i telefon samtidigt som jag retas med honom ;)

Har hunnit göra ett matte uppdrag och ska försöka göra några till innan läggdags, imorn vet jag inte vad vi ska hitta på. Blir det dåligt väder är vi bara hemma om inte så kanske vi sticker ut en stund :). Men det märks ju imorn, hoppas på bra väder iallafall, men nu ska jag fortsätta med matten och mitt telefonsamtal, kastar in några inlägg senare!


Bilder från idag;


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback