Vårt hus

Vi började med vår hall, rätt ljus och så. Dörren som är öppen är in till toan, inget intressant! :)

Sen har vi vårt fina kök! :)

Vardagsrummet med en lat syster i soffan ;)

Detta ska egentligen vara matsal, men vi har inte kommit så långt. Så för tillfället är det datarum/vagnpakering för alla mina vagnar :)

Övervåningen, rätt enkel! :)

vårt andra badrum som inte är klart än, men det kommer :)


Ja, såhär ser vårt hus ut i bilder, nån dag kan jag göra ett video inlägg och visa er runt hela huset ifall det är intressant! :). Men ja nu tog jag inte med syster och brorsans rum eller mitt, men får ta det i ett video inlägg :). så vad tycker ni? :)

 


Kommentarer
Juksela,16 år och gravid till 17 år och morsa säger:

haha blev lite fel på de andra kommentaren;p



men skulle bara säga fint ni har det :)



Kram

2012-03-25 | 20:40:22
Bloggadress: http://ungmammajuksela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback