På lidingö

Det skulle kommit upp ett inlägg imorse, men jag va totalt genom stressad och hann inte med det. Så det får bli nu istället, idag har vi varit inne i stan möte Omar runt halv 1 tiden. Gick runt lite grann sen åt vi lunch och efter det drog Omar på möte och då så stack vi till fridhemsplan för att möta mamma, möte upp henne och syrran. Sen bestämde sig mamma för att ta med Loke hem då han har ont i tänderna och hon va ändå ledig imorn, först ville jag inte och bad verkligen om att få honom. Men eftersom han ändå gnällde så fick det gå och de åkte hem, jag åkte tillbaka in till stan och möte upp Omar igen, vi gick runt lite i stan och så, sen drog vi till lidingö, handlade middag och nu sitter jag i hans säng med färg i håret, dock va Omar tvungen att springa och köpa en till förpackning, dumma hår som ska vara tjockt!! :).. 
 
Ikväll blir det iallafall att ta det lugnt, sen imorn ska jag hem och mysa med min bebis och ska vara hemma resten av veckan och bara ta det lugnt.. Ska försöka plugga lite också, jag är himla lat och seg på det just nu när sommaren har dragit igång. Men ska sparka mig i arslet och få något gjort imorgon, hoppas jag iallafall :)..
När Omar kommer tillbaka ska vi börja med maten och ikväll bjuds det på ytterfile med bea-sås och potatisgratäng, mums säger jag bara, sen efter maten så ska jag plåga Omar på en kvällspromenad, för det behöver han! ;)
 
Men nu ska jag sätta telefon på laddning och kolla facebook, Ciao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback