Sprutor

Godmorgon folket!
Torsdag idag och bvc står på dagens schema, klockan 14 har vi tid för bvc. Men vi sticker nog lite tidigare hemifrån, vi ska nämligen möta upp Omar innan. Vet inte vad vi ska hitta på, men nånting roligt ska vi göra iallafall. Loke ska nog få gunga lite grann innan vi dra oss till bvc, han ska ju nämligen få sina 1 års sprutor idag, usch och fy! 
 
Efter bvc så ska vi nog fördriva tiden med att kolla affärer och bara prata, ikväll vet jag inte vad som händer. Syster undrar om hennes dotter får sova här idag, men jag vet inte. Ska funderar lite grann på det, men nu ska jag hoppa in i en dusch och göra mig i ordning innan vi ska dra iväg! =)
 
Kanske kastar in ett inlägg via mobilen, Ciao
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback