Hipp Hipp Hurra

Pust och stön, idag har det varit full rulle från morgon till kväll! Imorn fyller Loke toke 1 år, vilket är helt galet! Idag har vi alltså firat Loke, hans biologiska pappa va här, hans farbror, faster, min syster kompis Emma och hennes dotter Isabelle, min farmor och sen vi i familjen självklart =). Det bjöds på tårta som jag och Omar slet med hela gårdagen med, himla god blev den också! 
 
Klockan två idag ramlade gästern innan för dörren och det ett riktigt stå hej här hemma, folk va glad och skrattade. Efter tårta, kaffe och saft så va det dags för present öppningar, men det va ju lättare sagt än gjort. Loke va inte ett dugg sugen på presenterna utan pallen i köket va mycket mer rolig, men efter att få öppna ett paket som innehöll ett tåg så va han överlycklig och satt i hallen hela tiden, samtidigt som jag gav fler och fler leksaker til honom från paketen =). Favoriten av presenterna va nog gå-vagn/lekplattan han fick av mormor och morfar. Den va super rolig och han sprang fram och tillbaka flera gånger, körde in i saker och blev förbannad när det inte gick som han ville =).
 
Presenterna;
gå-vagnen/lekplattan, vinterjacka, t-shirtar - mormor, morfar & Jasmine 
gå-vagn och delad present med mig - Omar
en t-shirt och hängelbyxor (måste bytas)  - min farmor
en t-shirt, spelbok, pussel, traktor - faster,farbror och biologiska pappa K
Gunga och 350:- present - morbror Sebastian 
ett tåg och ett sverige klädset - Emma och Isabelle
En stor mjukis hund - Mig 
Ett par mysiga tofflor - Amanda
 

Det va nog alla presenter från dagen, mycket fina presenter. Ett underbart kalas blev det, nu på kvällen blev det grillat till middag och det satt fint i kistan. Sen nu senare på kvällen har vi kollat på film och nu kommer vi på ännu en film. Sen blir det sova för kvällen, imorn blir det en lugn hemma dag, ska fixa med Lokes presenter och sortera alla hans kläder, samt kolla igen hans ner packade saker som ska tas fram till hösten! =)
 
Tänk att min pojke blir 1 år imorn klockan 17.33, galet! Om en timme och kvart är det precis ett år sen vi åkte in till förlossningen, får berätta mer om det imorgon. Nu ska jag mysa och bara njuta av lugnet här hemma, Godnatt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback