För att jag är trött och har tråkigt!

VEM
Vem är i rummet med dig? - Jasmine (systerdotter)
Vem önskar du var med nu? - Ingen speciell, men en hunk skulle vara trevligt :)
Vem fick du senast sms av? - Oliver
Vem av dina släktingar står du närmast? - hmm mina syskon? 
Vem ska du träffa idag? - Omar tror jag (?)
Vem ringde du senast? - Omar
Vem saknar du? - Jocke, min killkompis

VAD
Vad åt du senast? - middag
Vad har du på dig just nu? - Bh & trosor
Vad hör du just nu? - tvn
Vad har du på fötterna? - inget
Vad för sjukdom hade du senast? - urinvärksinfektion
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - " :) "
Vad ska man göra för att imponera på dig? - vara sig själv
Vad brukar du göra när du får tråkigt? - angry birds
Gjorde du vid den här tiden för två år sedan? - va i malmö har jag för mig. 

VAR
Vart går din drömresa?- New york, vinnertid
Var är din mobil? - på min mage
Var har du köpt tröjan du har på dig? - har ingen tröja på mig ju
Var handlar du mest? - väskor
Var är din mamma just nu? - i sin säng som de flesta

HAR
Har du några piercingar? Vart? - ja, tungan och läppen
Har du provat droger? - kanske det, om övertrötthet räknas, haha
Har du piercat dig själv någon gång? - Ja fyfan!
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - japp flera gånger
Har du något stort ärr? - ja två st,
Har du varit kär på riktigt? - jaa
Har du sagt jag älskar dig till någon?- Ja
Har du allt du önskar dig? - i stora hela ja..

HUR
Hur är du i skolan? - fråga mina lärare ;)
Hur många har du varit tillsammans med? - kan inte räkna på en hand..
Hur ser du ut? - rödhårig, kort, mullig och blåa ögon
Hur svarar du i telefonen? - "Ellie" eller "vad vill du"
Hur ser folk dig tror du? - vänta ska fråga.. 3 sek, han fatta inte frågan :P
Hur var du som person för två år sedan? - usch vill inte minnas 
Hur var du som person för ett år sedan? - hormongalen subba som va fet som en ko!

ÄR
Är du nöjd med ditt utseende? - Jorå 
Är du singel? - nej
Är du beroende av nikotin? - till en del
Är du kort? - jaa, dumma pappa
Är du åksjuk? - Haha. nä jag är ju inte muppig.
Är du helsvensk? - Ja
Är du allergisk mot något? - japp
Är du bra i skolan? - beror på

SKULLE
Skulle du vilja vara känd? - Beror på!
Skulle du kunna vara ihop med en som ryktas vara player? - "jadå så länge han är en bra player ;)
Skulle du vilja tatuera dig? - Jag har ju redan en?
Skulle du kunna pierca dig någonstans? - jaa
Skulle du kunna adoptera? - Hm, aa
Skulle du kunna kyssa någon du vet har pojk/flickvän? - har redan gjort
Skulle du kunna donera bort ett organ? - ja ifall det va livshotande 
Skulle du vilja har ett förhållande nu? - Jag har ju ett? läs svaret högre upp :P
Skulle du kunna amputera bort en kroppsdel för en miljon kronor? - beror på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback