Sveriges tröttaste!

Jag är verkligen super trött just nu, efter att ha klivit upp klockan 6 på morgonen för att palla sig iväg enda till Skogås för att passa minsta systerdotter på 4 år :). Det va vårt äventyr idag, mer har vi inte gjort :).
Vi kollade på film, spela nitendo, måla målabok och bara slappade i soffna, vilket va rätt behövligt. Loke sköte sig utmärkt och sov i sin vagn rätt länge, men sen va det inte lika kul längre.
När klockan började närma sig 15 så började jag göra mig och Loke i ordning och tog oss ner till centrum för att möta upp syster min, barnen fick stanna hemma. Handlade lite till mamma och även till Loke, sen så tog vi tåget till Märsta och möte upp pappa där så vi slapp åka buss! :)

Nu ligger Loke och sover i sin säng och för första gången på 6 månader så ska jag sova ensam i min säng, kommer bli sjukt ensamt, men det kan vara bra också :).
Sen imorn blir det att åka på 6 månaders kontroll och sen så ska jag leta efter jeans och halskragge, hoppas bara jag hittar något som duger :).
Annars så vet jag inte vad dagen bjuder på för något mera, kanske mamma följer med och håller oss sällskap :). Men nu ska jag väl ta och göra i ordning maten så vi får någon middag här hemma, får uppdatera senare idag!


Edit; Självklart vakna Loke precis efter jag skrev klart inlägget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback