Svar på kommentar

Sara om Med facit i hand...:
Eller så slyddar du dig nästa gång du hoppar i säng så slipper du ytterligare en abort.. Just saying!:)
IP: 110.49.226.23

Svar: Jag tar mig friheten och drar fördommarna och antar att du varken har varit gravid, gjort abort, fått missfall eller fött barn. Utan att du är en patetisk brud som nästan har förlorat oskulden! Men åter till kommentaren, om jag ska vara uppriktig, har jag ALLTID skyddat mig. jag har både haft p-piller och p-stav. När Loke blev till gick jag på p-piller, men av misstag missade EN dag och puff så va han bara där! Mn son är alltså ett p-piller barn, men lika mycket älskad för det :)
Så nästa gång tar reda på fakta gumman, ha en trevlig torsdag!

Kommentarer
Amanda -- mamma till Viggo säger:

Viggo är också ppiller unge :)

2012-01-20 | 05:21:11
Bloggadress: http://amzie.blogg.se/
SANDRA ACKEFJORD säger:

Vet en som är gravid nu och hennes unge är ett p-pillerbarn :)

2012-01-20 | 13:35:47
Bloggadress: http://minbebis.com/blogg/saaajmoon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback