Svar

Amanda -- mamma till Viggo om Ny nappflaska!:
Har han slutat att ta flaskan eller..?

Svar: Nej, men dock tar han bara bara dr brown. Vilket är super jobbigt, då jag bara ha två stycken såna och är SJUKT dyra! :).
Mari o Wiggo om Tips!:
Får man fråga varför du är emot majskrokar?

Svar: För jag ser så många som ger sin små barn de, sen så har jag både sett och hört att de fastnar lätt i halsen.. Sen så sparkar de ändå bara papper, så jag anser att frukt eller smörgåsrån är bättre :)

Felicia - Mamma till Melwin ♥ om Ny nappflaska!:
Vad är det för speciellt med denna flaska? Som gör att du tycker om den alltså :)

Svar: Den ska tydligen underlätta att barnen inte får för mycket luft i sig, sen så är det första flaskan Loke tar sen jag började med dr brown :).

Kommentarer
Elina 17 år, mamma till Nellie säger:

Men smörgåsrån smält väl ändå inte lika bra i munnen? :P, de är ju de som är så bra med majskrokar att de smälter så fort

2012-01-25 | 16:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback