Sämst på att blogga

Shit jag är verkligen usel på att blogga nu för tiden, men jag finner verkligen ingen tid! Loke är överallt och ingenstans för tillfället, han rullar runt och runt och runt. Försöker dyka ner för sängen med huvudet före, ska sitta upp men faller efter några minuter.. Ja ni förstår att sätta sig ner och blogga ligger inte högst upp på listan, sen så har det varit stor helger och jag har inte riktigt orkat att blogga om allting som har varit :).
Men ska försöka hinna med på iallafall ett inlägg på kvällarna, jag lovar ingenting :).

Men iallafall idag stod det 6 månader kontroll på listan, så det ska skrivas om fast det får blir i ett annat inlägg. Men efter 6 månaders kontrollen så handlade jag och syster som va med, handlade hem 4 PLATTOR med mat till Loke. Som var blandat mellan ersätter och barnmat, så han är super nöjd nu. Då han värker i sig mat och verkligen älskar det :). Sen så fick jag med mig en pipmugg hem till honom, så nu kan han äntligen dricka hel själv utan att tappa den, så det är skönt. Hmm annars idag har det inte hänt så mycket, rensat ut Lokes för små kläder som är på försäljning och har faktistk fått en hel del sålt! :)... Super skönt eftersom det bara ökar med kläder och jag har äntligen hittat lite nya vår kläder till Loke på H&M hemsida, ska visa sen vad jag ska köpa när pengarna kommer :)
Annars så har jag städat rummet och vik in allt ny tvättade kläder, Loke har somnat och jag sitter nu nerbäddad i min säng och kollar på filmen "the holiday", riktig rolig film :).

Men vet inte vad jag ska skriva mera, så jag slänger in lite om 6 månaders kontrollen istället och lite annat! :)

Kommentarer
ENDENISE säger:

sv: Vi hade också mjölkproteinfritt till Wilgot, innan vi fattade att det var allergi så var det en pärs. Tack för att du delade med dig!! kram

2012-01-03 | 21:45:33
Bloggadress: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback