Mysdag!

Eftersom jag fortfarande är dunder förkyld och inte alltså orkar för mycket, så kör vi på en ordentlig mys dag här hemma. Så idag kommer bloggningen va riktig dålig fram till kvällen, men det överlever ni va ? :)
Vi ska börja med att skriva ner vad vi ska handla hem när pengarna landar på kontot, behöver ju fylla på Lokes "förråd" med mat,våtservetter och välling. Jag är glad nog att jag slipper köpa blöjor denna månad, 3 packet räcker nog för denna månad :).

Annars idag blir det mys för hela slanten, vi är ju själva hemma först gången sen november. Rätt tomt nu när mamma har gått tillbaka till jobbet, men det är lika bra att vänja sig. Pappa och Mamma far ju till Thailand den 26 februari :), vilken lista de ska få av mig då! ;)

Men nu ska jag ta mig allt för gnälliga son och pussa på honom, så han blir lite lycklig! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback