Jag njuter

Just nu njuter jag till fullo i min egna säng utan något barn bredvid mig, Loke sover nämligen i sin säng, rätt skönt faktiskt! :)
Hoppas bara att han kan sova där hela natten, vi får väl se. Kan ju alltid hålla tummarna för min skulle! :)

Imorn ska jag in till stan en snabbis, dock får Loke stanna hem med mamma menas, dock vet jag att det säkert kommer sluta med att han får följa med mig. Jag har redan börjat få ångest över att hanska stanna hema, dock har det ju knappt två timmar i stan och det går nog 5 gånger fortare om jag är ensam. Men jag älskar min lilla grabb så han får troligtvis följa med endå, förlåt mamma! :).
Det är inte ddet att jag inte tror att mamma klarar av Loke utan, för det gör hon! Hon är toppen med Loke och han älskar att vara med mormor. Men det är mitt mamma hjärta som säger "stopp ge mig mitt barn!", japp men nu är det slut babblat om det. Märkt imorn hur det blir!

Men nu ska jag sortera ut vilka bilder jag ska printa ut imorgon, kommer bli en hel del! :)

En bild som väcker härliga minnen & känslor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback