Jag har fött barn, men jag kommer föralltid hata tandläkaren!

Jag har placerat mig själv i soffan i vardagsrummet efter att ha nattat Loke för natten och nu väntar jag spännt på att syster samt hennes kompis ska komma hem med tårta för att fira min systers födelsedag.. Sen kan jag även berätta att jag har skapligt ont i käften, efter besöket hos tandläkaren! :). Hade hål i en tand och de borra bort halva tanden, satte dit en låsas fyllning tills vidare, kommer hem och den lossnade totalt! MUMS, så nu har jag typ en halv tand och det gör SJUKT ont. Så imorn måste jag tillbaka till tandläkaren och jag tänker proppsa på att de ska dra ut den, eftersom jag inte orkar gå runt och ha ont! :).

Annars idag har vi inte gjort mycket mera, kusin åkte hem samtidigt som jag åkte till tandläkaren, Sen har vi bara pratat, ätit och jag har badat Loke nu på kvällen. Så nu sover han sött i min säng, min lilla plutt!
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mera, det står still i huvudet... Vi får se om jag kommer på några mer inlägg under kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback