Hel dag i Farsta centrum!

Puuuh vilken dag med full rulle, började med att vi klev upp vid 5 (Loke vid 6) och fixade allt. Pappa släppte av oss i märsta så tog vi tåget med mamma till Karlberg, byte tåg och va framme i skogås vid 8:a. Smet in på ica och köpte en ersättning som är färdigblandad, sen så tog vi bussen hem till syster, så knallade vi iväg till Tilde's dagis.
Efter det tog vi bussen till farsta centrum och fikade på donken innan allting öppnade, sen så sprang vi nog i varje affär. Och oj så jag skrattade med syster, hon är för underbar! :). Loke fick även en mössa av henne från H&M, super fint, TACK återigen syster! :)
Efter att ha sprungit runt några timmar, tog vi lunch paus. Sen tog vi de sista affärerna innan vi begav oss mot Skogås igen, återigen in på ica och sen så tog jag och Loke, möte upp mamma på kungsholmen. När mamma hade jobbat klart så gick vi förbi åhlens där vi icke fyndade en ny overall till Loke som är tunnare, då han får PANIK av att sitta tajt i vagnen. Dock så får mamma självklart pengar av mig imorn igen, då pengar kommer in på kontot imorn :)
Men det var vår hel dag och nu ligger Loke utslagen bredvid mig och är genom förkyld! Jag själv känner att ögonen går i kors, så ska också krypa ner i sängen och sova, vilket kommer behövas! För imorn ska det
S TÄ D A S i mitt rum, ska skriva en to-do-list för vad som ska göra imorn! :).
Men vi får nog höras imorn, för det står still i huvudet och vet inte vad jag ska skriva mer :)

Kommentarer
Mari o Wiggo säger:

Det gick inte att kommentera bilden när han sitter i kundvagnen så ja skriver här istället :)

jätte fint kort på han o jätte fin tröja, hade en likadan till wiggo i höstas :)

2012-01-24 | 22:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback