Hej sjukstuga!

Det blev ingen större bloggning igår, men jag orkade verkligen inte. Men det var iallafall super trevligt hos Elin, sen sån liten plutt de har fått! :).. Men som sagt åkte vi till HÖÖKS och barnets hus efteråt, fick inte alls med mig vad jag skulle ha. Men det blev en halkmatt och bordskydd. Får kolla efter pipmugg i uppsala på torsdag, då jag ocg syrran ska till IKEA :).

Men iallafall idag har det varit en rätt lugn dag, jag har åkt på och blivit förkyld precis vad jag inte behövde! Men jag hoppas jag slipper feber och frossa, så är jag nöjd! :) Så jag sitter här och snörvlar och snyter mig om vart annat, lagom roligt! Jobbigaste är att jag måste vrida ner värmen i rummet, eftersom jag är konstig och blir ännu mer täppt när det är varmt! :).
Jag hatar att vara täppt, men är glad att Loke har blivit av med sin förkyldning, säkert han som smittade mig! Det räcker alltså inte med att han måste ta min plats i sängen, nu ska han smitta mig också. Den där ungen alltså, han är allt bra knäpp ;)
Vad har ni gjort idag då? :)

Nä nu ska jag nog ta och unna mig en kokoskaka, eftersom jag absolut behöver det eller inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback