Fina ni!

Innan jag stänger av dumburken måste jag bara tacka era alla, ni är så stöttande och underbara! :)
Sen kommer vi till det här med att be om hjälp, jag är usle på sån! Då jag under graviditeten alltid fick göra "man är svag om man ber om hjälp" sen fick jag höra "du kommer få jobba i en uppförsbacke och jag tänker inte göra något för att underlätta för dig".. Detta ekar konstant i mitt huvud, vilket göra att be om hjälp är min sista utväg.. Men kan dock säga att mamma faktistk fick ta Loke nu på kvällen och jag har nog aldrig saknat honom så mycket (haha vadå inte kan bestämma mig).
Men nu ska jag nog anstränga min hjärna med lite matte såhär dags! :)
Tack för alla stöttningar, ni är underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback